torsdag den 26. april 2012

Happy face

Er lige kommet hjem fra hyggeaften hos søde Hanne med lækker mad og god vin og som altid må jeg benytte chansen til et Dagens når jeg endelig har en fotograf ved hånden.
Efter mit sekretær-look i går, har jeg kørt en mere afslappet stil i dag med joggingbukser fra Isabel Marant, t-shirt fra Alexander Wang, støvler fra Gucci og den fantastiske paliet jakke fra Iro.

I just got back from a great evening at my friend Hanne's place wit great food and wine and as alway I have to take the opportunity to get a oufit photo when I have a photographer at hand.
Afer my secretary look yesterday, I've gone for a more relaxed vibe today with jogging pants from Isabel Marant, t-shirt from Alexander Wang, boots from Gucci and the amazing sequin jacket from Iro.

14 kommentarer:

  1. Den jakke er to die for! Hvor har du købt den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh Milochka, det kan jeg da ikke huske...men det kan have være YouHeShe eller måske her: http://www.glassworks-studios.com/

      Slet
  2. Uh den jakke er altså smuk!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, er også rigtig glad for den:-)

      Slet
  3. Hold nu op et lækkert outfit!

    SvarSlet
  4. Sååå lækker jakke, og fed sammen med resten!

    SvarSlet
    Svar
    1. Taak, den er også rigtig lækker synes jeg:-)

      Slet
  5. Jeg er helt vild med de bukser der! de ser bare behagelige men lækre ud!

    SvarSlet
  6. Hvor er du smuk, Marianne! :)

    SvarSlet
  7. Strålende smuk og glad - skønt :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails